Klantenservice

Heb je een vraag over een product of dienst van Van René? Bekijk hier het antwoord of neem contact met ons op. Onze klantenservice helpt je graag.

1.1 Hoe neem ik contact met jullie op?

Heb je een vraag over ons product? Dat mag natuurlijk altijd! Je kan je vraag stellen via de mail, of ons even bellen.

Email: mail@vanrene.nl
Telefoon: 06 – 51 11 71 89

2.1 Hoe kan ik betalen?

Je kunt op de webshop betalen met iDeal. De betaling lopen via pay.nl en worden beveiligd door het SSL-protocol. Pay.nl biedt je de mogelijkheid om zowel via browser als app te betalen met iDeal. Na de betaling wordt je automatisch weer doorgestuurd naar de webshop, waarop een overzicht van je bestelling te zien zal zijn.Alle prijzen zijn inclusief BTW (tenzij anders vermeld). Er worden geen andere kosten in rekening gebracht dan degene die in de productenlijst genoemd worden wanneer je je aankoop gedaan hebt.

2.2 Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat kan ik doen?

Neem even contact met ons op via email of telefoon, wij kunnen je dan verder helpen.

Email: mail@vanrene.nl
Telefoon: 06 – 51 11 71 89

3.1 Hoe lang is de levertijd?

Indien het bestelde product op voorraad is dan is de levertijd maximaal 2 dagen.  Als dit niet het geval is dan zal de levertijd 5 dagen zijn,  bij langer of andere problemen met leveren word je persoonlijk op de hoogte gebracht. (Let er wel op, m.u.v. zondag en maandag, deze dagen wordt er geen post bezorgd).

3.2 Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Verzendkosten worden bepaald op aantal producten en gewicht. Deze kosten variëren van brievenbuspost €0,73 tot en met €6,95 pakketpost (excl. BTW).

3.3 Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen?

Je orderbevestiging wordt altijd direct verstuurd nadat je je bestelling hebt bevestigd. Wellicht een spelfout gemaakt? Neem in dat geval even contact met ons op via mail@vanrene.nl

Je e-mailadres is toch correct? Check dan even je SPAM-folder of als je Gmail account hebt, de tabs “Social” en “Promotions”.
Je kan altijd even contact met ons opnemen via mail@vanrene.nl als er alsnog problemen zijn met je orderbevestiging.

3.4 Kan ik een artikel retourneren of ruilen?

Neem even contact met ons op via email of telefoon, wij kunnen je dan verder helpen.

Email: mail@vanrene.nl
Telefoon: 06 – 51 11 71 89

3.5 Waar blijft mijn bestelling?

Heb je je bestelling na 5 (werk)dagen nog niet ontvangen, neem dan even contact op met mail@vanrene.nl. Het kan zijn dat je bestelling een vertraging heeft opgelopen.

3.6 Sturen jullie ook naar andere landen dan Nederland?

Momenteel versturen wij alleen naar Nederland. Wil je toch graag iets bestellen, neem dan even contact op met mail@vanrene.nl.