Verzenden

Heb je een vraag over het verzenden van je bestelling bij Van René? Bekijk hier het antwoord of neem contact met ons op. Onze klantenservice helpt je graag.

Email: mail@vanrene.nl
Telefoon: 06 – 51 11 71 89

Hoe lang is de levertijd?

Indien het bestelde product op voorraad is dan is de levertijd maximaal 2 werkdagen.  Als dit niet het geval is dan zal de levertijd 5 dagen zijn,  bij langer of andere problemen met leveren word je persoonlijk op de hoogte gebracht. (Let er wel op, m.u.v. zondag en maandag, deze dagen wordt er geen post bezorgd).

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt verzonden via PostNL. Indien een track & trace code beschikbaar is, zul je hierover een mail ontvangen met een link waarmee je je bestelling online kan volgen.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland bedragen €3,- per bestelling. Bestellingen boven de €50,- worden binnen Nederland gratis verzonden.

Voor andere landen gelden de volgende tarieven (incl. BTW):

België  € 9.98
Bulgarije € 28.44
Denemarken (excl. Groenland en Faroer eilanden) € 18.62
Duitsland € 10.24
Estland € 28.44
Finland € 23.79
Frankrijk (excl. Andorra, incl. Corsica) € 17.57
Griekenland € 28.44
Groot-Brittanië (excl. Gribraltar, Kanaal eilanden) € 14.13
Hongarije € 25.53
Ierland € 23.79
Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad) € 18.62
Letland € 28.44
Litouwen € 28.44
Luxembourg € 13.82
Oostenrijk € 18.62
Polen € 25.53
Portugal (incl. Azoren en Madeira) € 22.93
Roemenië € 28.44
Slovenië € 25.53
Slowakije € 25.53
Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden) € 21.78
Tsjechië € 25.53
Zweden € 21.78

Sturen jullie ook naar andere landen dan Nederland?

Ja, wij versturen momenteel naar België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk (UK) en Zweden. Wil je buiten deze landen om toch graag iets bestellen, neem dan even contact op met mail@vanrene.nl.

Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen?

Je orderbevestiging wordt altijd direct verstuurd nadat je je bestelling hebt bevestigd. Wellicht een spelfout gemaakt? Neem in dat geval even contact met ons op via mail@vanrene.nl

Je e-mailadres is toch correct? Check dan even je SPAM-folder of als je Gmail account hebt, de tabs “Social” en “Promotions”.
Je kan altijd even contact met ons opnemen via mail@vanrene.nl als er alsnog problemen zijn met je orderbevestiging.

Waar blijft mijn bestelling?

Heb je je bestelling na 5 (werk)dagen nog niet ontvangen, neem dan even contact op met mail@vanrene.nl. Het kan zijn dat je bestelling een vertraging heeft opgelopen.

Worden verzendkosten vergoed bij een retourzending?
Als je een deel van je bestelling retourneert worden alleen de kosten (zoals vermeld op factuur) van het retour gestuurde product terugbetaald. Retourneer je je hele bestelling dan wordt het volledige aankoopbedrag terugbetaald, inclusief de verzendkosten van de bestelling. De verzendkosten om de producten te retourneren zijn voor rekening van de klant, deze worden niet vergoed.