Bestellen

Heb je een vraag over het bestellen van je producten bij Van René? Bekijk hier het antwoord of neem contact met ons op. Onze klantenservice helpt je graag.

Email: mail@vanrene.nl
Telefoon: 06 – 51 11 71 89

Hoe plaats ik een bestelling?
  1. Plaats de artikelen in je winkelmand
  2. Vul je gegevens in
    Vul je persoonlijke gegevens in. Check wel even goed of je adres klopt. Heb je een kortingscode? Die kun je hier verzilveren.
  3. De bezorging
    Kies wat jou het beste uitkomt: bezorgen of ophalen. Bij bezorgen wordt je bestelling binnen 2 werkdagen bezorgd (m.u.v. zon- en feestdagen en maandagen). Haal je het pakket op bij ‘t Wijnhuys te Huissen? Je ontvangt een mail wanneer het pakket voor je klaarligt.
  4. Betaal je bestelling
    Kies je betaalwijze in de kassa. Wij laten je alleen de relevante betaalwijzen zien die voor jou geschikt zijn op basis van je locatie. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet je betaling volledig af te ronden via pay.nl. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling verwachten in je. mail. Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW en eventuele kortingen. Heb je een kortingscode ingevuld, dan zie je dat direct aan de prijs. 
Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen
Dat kan, maar dan dien je wel even contact met ons op te nemen. Via de webshop is er alleen de mogelijkheid om te leveren aan particulieren. 
 
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat kan ik doen?

Neem even contact met ons op via email of telefoon, wij kunnen je dan verder helpen. Of bekijk hoe je kan retourneren.

Hoe lang is de levertijd?

Indien het bestelde product op voorraad is dan is de levertijd maximaal 2 werkdagen.  Als dit niet het geval is dan zal de levertijd 5 dagen zijn,  bij langer of andere problemen met leveren word je persoonlijk op de hoogte gebracht. (Let er wel op, m.u.v. zondag en maandag, deze dagen wordt er geen post bezorgd).

Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen?

Je orderbevestiging wordt altijd direct verstuurd nadat je je bestelling hebt bevestigd. Wellicht een spelfout gemaakt? Neem in dat geval even contact met ons op via mail@vanrene.nl

Je e-mailadres is toch correct? Check dan even je SPAM-folder of als je Gmail account hebt, de tabs “Social” en “Promotions”.
Je kan altijd even contact met ons opnemen via mail@vanrene.nl als er alsnog problemen zijn met je orderbevestiging.

Waar blijft mijn bestelling?

Heb je je bestelling na 5 (werk)dagen nog niet ontvangen, neem dan even contact op met mail@vanrene.nl. Het kan zijn dat je bestelling een vertraging heeft opgelopen.